VARFÖR





Varför är det lättare att vara man? Varför kommer män undan med saker lättare än tjejer? Varför fick vi all skit? Varför var vi det könet som fick allt jobbigt? Som mens, föda ungar, magont, tuttar, skönhetsideal, smink, långt hår, höga klackar som gör ont och allt annat man måste stå ut med som tjej? De har målbrottet iprincip som de behöver oroa sig för.

Lyssnat på "If I were a boy" hela dagen. Allt man kan göra är ju bara att hoppas att man hittat en av de få good guys. Och finns det något som heter happy endings?

Låter jag bitter? Ahh kanske jag är. Körde fett fel innan när jag skulle möta Elena, hamnade i mega kö på väg till IKEA. Sen när vi skulle sätta på matchen så DOG boxen utan att jag gjorde någonting! Och nu är A utvisad liksooooom! PLUS att det sitter en ASSTOR spindel i vårt gästrum som jag inte tänker deala med...

Nej nu ska jag gå och gossa ner mig i soffan och glo massa dålig TV (nåt program om players som tycker om att erövra tjejer, som om vi är en sak, inte en människa!?), måste hämta min man på anläggningen om några timmar. Imorgon ska jag träna själv, PUMPA! ;)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Sandy

Kan inget mer än att hålla med om det du just skrivit. som sagt de flesta instämmer nog =)

2008-10-30 @ 16:34:22
Postat av: alex

gumman vilka hemska tankar. har du sett videon till if I were a boy? så jäkla braa. saknar dig!!!

2008-10-30 @ 18:20:47
URL: http://alexandraliving.blogg.se/
Postat av: Roger

Hejje! :)



Du, det är verkligen inte lätt att vara kille alla gånger, knappast. Kan säkert verka så, men det är verkligen inte de. :)



Sen gillar du If I were a boy, så ska du lyssna på resten utav Beyoncés nya album, det är grymt... :-D



Hoppas hon får en trevlig helg... :)



/Rogge

2008-11-06 @ 23:09:48
URL: http://www.stardustblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0