Today is one of those days

Hey.

Tränade hårt idag med E igen fast vi var sega. 45 minuters kondition och 15/20 minuters styrka och massor med situps. Jag börjar lära mig att spinga lite längre sträckor på bandet utan att flåsa ihjäl alla runt omkring! Känns skönt och ha kommit igång, typiskt att man ska hem nu en vecka bara, men jag kanske kan slinka in på Aktiverum och träna där.. Carro har ju kort där nu så om jag går med henne så blir det billigare! Imorgon ska vi till lovley Amsterdam och jag ber till gud att det inte kommer regna! A:s päron kommer inatt och jag ska upp tidigt. Får leva på kaffe och redbull imorgon! På tal om leva så har jag nog käkat för mkt mat, mår illa nu. Beställde hem fisk och en stor sallad och A tog en Mixed Grill (olika sorters grillat kött). Den hemsidan är SÅ BRA. Städat och tvättat lite också idag, samt sett nästan hela SATC the Movie och jag bölade så sjukt mkt att A trodde något var fel på mig. Den är så bra, jag vill bara BO I NY!!! Där är så underbart, varför varför varför bor jag inte där?

JAG PASSAR JU IN SÅ BRA!!!!


Nej, om man ska smita upp i sovrummet, kolla klart SATC TM (TheMovie) sen sova, jag är mega trött!!!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0