Shoppingbrudarna har gjort stan


Blev en ny platt-tång idag från OBH Nordica Björn Axén.


Jeans från gina, ska jag behålla dom?

En jätte fin tröja från MQ och en underbar halsduk med luva från Indiska samt lite smink och lösnaglar från HM.. Sen fick det fan ta stopp. Alexandra shoppade också en massa fint. Vi är ett bra (eller dåligt?) team när vi shoppar... Synd att man inte hade mer pengar att spendera, hittade ett par assnygga skor också men jag väntar med det.... Måste ta det lite lugnt.. Sparpengarna sinar i kassan juuu.

Nu halv åtta ska jag iväg och fixa lite med mitt hår. Spännande. :)
Ni får se sen.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

craaazy bitcheeeees liksom :) haha. okej, när jag kom hem, så sa Adam att jag pratar alltid som du när jag varit med dig.. hahaaha. skitkul. puss

2008-10-08 @ 09:02:04
URL: http://alexandraliving.blogg.se/
Postat av: Anja

hej gummis,

jo det är bra med mig. är lite trött idag bara känner jag.. ska skriva klart en analys i modevetenskapen men vill mest ligga och sova ;)

Åh mysigt med Helsingborg.. vill också ner snaaart!

Funderar på när jag kan varje vecka.. men får se när det blir av.

Verkar som att du är på samma shoppinghumör som jagv är nuförtiden. Det tar liksom inte stopp, men det gör pengarna ;P haha..

vi hörs snart, ha en underbar tid i Skåne!

Många pussar och kramar

2008-10-08 @ 09:49:52
URL: http://redmary.blogg.se/
Postat av: Caroline

va mysigt du gjort med lite höstligt på bloggen :)

2008-10-08 @ 10:10:40
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0