OCH KLOCKAN ÄR BARA ETT

Goddag kära läsare.

Idag vaknade jag av att A gick upp vid tio och jag ville inte vara sämre. Fast vi somnade sent igår då jag körde blind i dimma och hämtade honom inatt, mega äckligt var det. Man såg kanske 2 meter framför en, såg knappt rödljusen! Men vad gör man inte? :) Vid elva efter min frukost (bestående av flingor och mjölk samt toast och stekt ägg) så stack jag och tränade en timme. Körde typ 30 minuter kondis och 20 minuter styrka, det känns i kroppen, skönt e det!! Så nu är jag duschad och klar och har precis käkat lite nudlar som A gjorde. Han ska snart iväg och träna han med. Då tänkte jag kolla nån mysig film eller nåt. Elena var redan lite krasslig igår så hon ligger nog hemma under täcket och gossar. Får ringa henne sen och se hur hon mår. Imorgon kanske jag kan övertala henne med en club på NC i stan :)


En båt som körde förbi i vår lilla kanal utanför...

XOXO

Kommentarer
Postat av: E

haha jag är ju inte direkt svårövertalad när det kommer till min favvo clubbis;)

2008-10-30 @ 15:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0