ME WANNA

TITTA BARA PÅ DOM:

Om någon hade gett mig en liten sådanhär krake i julklapp hade jag inte kunnat beskriva min lycka!!!

Mopsar är så söta att jag dör, så fulsöta på något sätt. Känns som en sån hund hade varit rätt för mig. Hade inte haft något emot en stor hund heller men en liten är mkt lättare att flyga med och sådana saker. Är de inte underbara?

Jag vann den mysiga Hunky Dory tröjan på Tradera för typ 205kr. Perfekt! Har varit och handlat och nu har jag glott lite SATC. Min man ligger och sover i soffan bredvid mig, sjukt rolig kille!! Jag ska laga god mat idag. Det blir kött (tror det är någon lags oxfile) och kycklingfilé, en stor god sallad och pommes till A. Jag försöker hålla igen så gott det går, det är inte lätt. Var assugen på något gott för en timme sen, det blev två knäckemackor med kalles kaviar på, det mättade faktiskt rätt bra. Och nu ska jag verkligen ta mig en cigg på altanen och sätta på lite kaffe. Har kollat 3 SATC-avsnitt och det ser SÅ GOTT UT när Carrie röker. Usch vad jag är äcklig va? Haha, jag röker kanske högst 2 cigg per dag om det inte är fest eller om jag inte umgås med någon som röker. Jag skyller på Carrie för hon får det att se så gott ut. ;)

Och hey, ge mig en mops i julklapp så blir du min favoritperson?
Förresten, det är fan snart jul, varför går tiden så himlans fort?
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0