Kiss me kiss me kiss me



Igår fick jag ett mms från mina 4 musketörer där hemma, Emma, Carro, Hanna och Alexandra. De var så söta allihopa att jag blev helt tårögd. Jag har bara varit ifrån dom i en vecka men det känns som en månad! Jag hatar att inte kunna ha min A och mina vänner nära mig samtidigt... Det är verkligen jobbigt. Sitter i soffan och har käkat soppa och tittar ut på regnet. A kollar på nån jävla western film och jag surfar runder på datan. P skulle komma över snart och glo fotboll. Jag funderar på att lägga mig under täcket och kolla film eller nåt. Det är ju söndag, allt är stängt och det regnar. Jag och E planerade veckan lite snabbt igår. Vi ska ha en heldag på Onsdag, typ en nytto dag. Gå en runda på förmiddagen, käka nyttig lunch, gå och träna på gym och sen laga god mat och kolla film/serier hemma hos henne. Sen skrek vi av glädje när vi kom på att killarna har bortamatch på Lördag också, lät det hemskt? Haha, nej men vi ska dricka vin och sätta på lösögonfransar och dansa på stan tror jag :)

Hoppas ni har en mysig Söndag, jag saknar er.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0