It's a new day

But not MY day!

Vaknade av att jag har en finne OCH munsår! Fan vilken lycklig dag. Blev mest förbannad faktiskt. Nu vet jag inte ens om jag pallar gå på matchen idag. Måste åka dit med A och vänta i 2 timmar... Känns rätt segt... Får väl köpa en tidning och dricka kaffe tills jag dör.

I england var det ändån bättre för där var massor med affärer och så runt omkring som man kunde gå och lulla i. Jag saknar england lite, altså själva landet och kulturen. Jag och E har snackat om en liten shoppingtrip till London, hade inte varit fel! Bara shoppa hela dagar och dricka drinkar hela kvällar ;)

Nej om man skulle beklaga sig lite och täcka sitt huvud i smink?
XOXO

Kommentarer
Postat av: Steffi

aa :D jag tog 50cm men det är för låångt ;O har fixat till det nu så det blev faktiskt jätte bra :D hon är duktig. Ska försöka få tid hos frissan i nästa vecka :) ska fota så du får se. :)

i knoow. vill ju hälsa på. men det blir vår tur efter dem :P ha det fint. puuss

2008-10-25 @ 14:39:38
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0