IT'S A NEW DAY

Halloo.


Har sovit dåligt inatt. Nu sitter jag och lyssnar på "Lär dig hollänska steg 1" och fattar nada. Ska in i duschen och tvätta mitt hår och fixa lite med det. Ska iväg och handla lite sen. Sitter och funderar på Nyår lite. Ser tydligen ut som om det blir skilda vägar för mig och A så jag och Carro snackade lite idag. Hade varit perfekt och boka bord på typ Cardan med nära och kära, käka där och sen mingla lite i stan och sen avsluta där igen. Ska se vilka som är på och inte på osv. Om du är min vän och vill va med mig på nyår, LET ME KNOW! ;) Vet ju att många vill va med sina pojkvänner men jag står till förfogande som det ser ut nu.


BRAINSTORMA FÖR FAN! ;)
Om någon vill fira nyår i London med mig är jag också på självklart! Eller Paris... Helst NY... :) Dream on...


XOXO

Kommentarer
Postat av: Fanny

vi firart i paris:)

2008-10-27 @ 14:54:03
Postat av: sofie

SVAR FANNY: jaaaa kom igen fanny, let's do it! vart håller du hus? aldrig inne på msn längre? saknar dig!

2008-10-27 @ 16:45:48
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0