I heart Amsterdam

Många affärer med massor med roliga kläder och skor! Åh vad mysigt det var igår!! Luchade på ett sjukt litet ställe som var väldans orginellt! Haha, och det blev shopping på Zara då Replay "inte behagade" att ha de jeansen jag ville ha i min storlek! Det blev en sjukt snygg svart skinnjacka och en mega mysig, lång grå kofta från Zara. Världens största Zara där det var sjukt mkt folk och en lätt hysteri! Haha. Här kommer lite pics:


E sitter och drömmer sig bort på tågen som tog 2½h! Första butiken som inte hade mina jeans!!!


Mini caféet med världens brantaste trappa, självklart skulle vi sitta där uppe, samt två söta flickor.


Jag utanför tågstationen med vattnet i ryggen...

Elena!!

Tack för en underbar dag.
Nu är A:s päron här och hälsar på, ska upp och packa snart för imorgon kommer jaaag hem! Wii, längtar så mkt. Så imorgon blir det match och sen hemkörning! :)

Ha en underbar dag.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0