Gossip Girl

Hey.

Legat och glott massa Gossip Girl hela dagen. Mitt huvud dunkar sådär jobbigt idag... Känner mig helt matt... Min man kom hem och lagade mat till oss, han såg väl att jag inte var helt hundra. :) Imorgon är han ledig och jag hoppades på Amsterdam men det blev inte av, men han föreslog tidig bio och sen ut o käka på en mysig restaurang. Det lät bra tycker jag :) Nu kollar vi på Next.. Sen kommer nog killarna över för lite fotboll.. Känns som om fotboll är det enda som killar tänker på i min värld!!!

Själv har jag min egen lilla värld;

You know you love me
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

vad mysiga ni är. jag måste med börja kolla på gossip girl...saknar diig min lilla älskling

2008-10-22 @ 09:30:28
URL: http://alexandraliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0