Finally!

Gina Tricot har äntligen öppnat webbshop, det tog tid men nu kan man verkligen webbshoppa från Gina. Tror dock inte de skickar hit till Holland men jag skickar sakerna hem till Mamma sålänge.

Håller på att buda på en Hunky Dory tröja på Tradera och har 47 minuter kvar tills jag vinner, BUDA INTE!!! Den är så fin! Visst:
Gosig höst tröja från Hunky Dory strl S
Bild lånad från Tradera.com

Nej nu ska jag surfa lite på Gina lite, funderar på att gå ut och gå, jag har lovat mig själv att gå ut och gå en viss runda på 30 minuter VARJE DAG! Vet inte om jag kommer gymma utan Elena, jag känner mig själv. Känns bättre och gå ut och gå då faktiskt. Sen tänkte jag dra och handla lite smått på Jumbo. Tänkte hitta nån bra brun utan sol och lite mjölk och sallad och så tills ikväll. Ja, promenad it is. Ha en bra dag!!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0