WE'RE UP AND RUNNING

Aah finns det något bättre än en timmes träning och sen en lång varm dusch? Jag tror inte det. Sen tänkte jag koka ihop en god pastasås med räkor, svamp, vitlök och sweet chilli sås samt koka lite tagiatelle till mig själv. A får två köttbitar och pommes. Snacka om att vi inte har cravings för samma saker!! Har iallafall tränat med duktiga E som jag tror tränar för maraton i smyg eller nåt, hon springer och springer och jag känner mig sååå kass om man jämför! Jag fixade ändån 4.5km och så lite armar och ben i styrka, samt djävulsmaskinen (magtränare). Ska börja jobba i köket snart ;) Hihi. Tänkte visa er några bilder.

Julen är faktiskt snart här, och jag har köpt en liten vit granliknande sak, fin va?


Testade en outfit häromdagen, vad tycker ni, är den ball?


Ha en mysig Måndagskväll.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Hanna

japp riktigt snygg outfit=) skön stil du har!

2008-11-10 @ 20:53:06
Postat av: carro

megasöt :) like ur hair! :D saknar dig!

2008-11-10 @ 21:19:56
Postat av: alex

du är het som vanligt poppe!!! och träningsmani! goood girl hihi. pusss

2008-11-10 @ 22:27:55
Postat av: Daniella

Sjukt snyggt!:D Söte-göte! pusss D

2008-11-10 @ 23:48:10
Postat av: Sofipropp

Väldigt snygg, du påminner lite om sarah jessica parker på de bilderna!

2008-11-11 @ 16:49:03
Postat av: sofie

TUSEN tack för alla söta kommentarer tjejer!!!! :) pussar!!

2008-11-11 @ 17:32:02
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0