VINTERJACKA


ellos.se

Vill typ ha en jacka som den fast lite kortare modell. Kollar runder lite på päljackor också då E har en mega fin kaninpäls som jag tyckte var såå fin. Andy är borta hela dagen idag på nåt jävla jippo och jag är mer eller mindre fast här. Aja, man kan ju ta bussen men den är långt borta! Lat? Jag? Neeeej. Ska ta bussen in till stan bannemig. Haha. Men hållplatsen är miles away och jag hoppas att jag kan tiderna i huvudet för den går bara 2 ggr i timmen.

Nej, jag ska käka nåt litet sen fixa mig.
Kanske dammsuga gästrummet?
XOXO

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Tjingelingen :) va trevligt, så du är också en fotbollstjej du?

2008-11-03 @ 12:56:13
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0