JUST LIVE YOUR LIFE

Hey.

Nu är vi äntligen klara med väskan och alla detaljer. Imorgon ska vi dock presentera den inför en grupp och det ser jag mindre fram emot. Ska käka med alla fruar också samt kolla hur man gör en väska i fabrik tror jag A sa. Frågan är om jag hinner träna imorgon. Jag hann idag, var på gymmet vid elva och tränade, E jagade upp mig, hon är en väldigt bra coach! Man vill ju inte ligga hemma och dra när man vet att hon är duktig och nyttig på gymmet :) Frågan är om hon ska träna imorgon eller ha sin efterlängtade "candy day". :) A och jag kom precis hem från IKEA. Vi har köpt en bänk till datorn som ska stå i köket. Den var så stor så jag fick typ sittligga i baksätet hela vägen hem och A mobbade mig då jag såg ut som en sur hund! Haha. Nej om man skulle beställa hem lite god mat? A skruvar för fullt där uppe. :)

Hoppas ni har en bra dag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: sofia

hah okey. nej jag hörde det av en kompis som bor i helsingborg och som jag vet läser din sida, hon sa att hon hade läst det, men jag letade runt här på sidan men hittade inget så ja bara frågade :) men ingen nämnd, ingen glömd :) Hade bara varit kul isf ju :)



Hur gick det förresten med den där tatueringen du skulle göra?:)

Kram

2008-11-13 @ 20:45:41
URL: http://smnj.blogg.se/
Postat av: sofia

Ja verkligen, måste ha hört fel. Jobbigt med rykten, själv gick rykten i min hestad att jag skulle gifta mig haha, vart nu det kom från då jag inte ens ratat med någon därifrån på flera år.. men men, det är folk som inte har annat ör sig helt enkelt. Måste ha ngt att prata om :)Så man får väl ta det som en komplimang kanske :)



Ah okey, ja tatueringar är väl inget mangör bara sådär kanske, behöver lie tanke bakom det.



Fin sida du har förresten, följer dig lite då o då :) Ni verkar det bra därnere! Ha det super!

Kram

2008-11-14 @ 11:25:20
URL: http://smnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0