I RUN TO EAT

Idag tränade jag faktiskt så jag kunde trycka i mig godis med gott samvete. Har köpt hem mina favorit chokladbollar och vitt choklad med crisp i! Åh vad det ska bli gott. Ikväll ska jag och A ha räkfrossa och jag tänkte faktiskt dricka lite vin till det. Är ju ändån Lördag och vår sista kväll tillsammans på ett bra tag.


Jag körde på som fasen på gymmet idag utan E också för den delen. 30 minuter på löpbander, 15 minuter på crosstrainern, sen styrka (armar, ben och mage). Jag är väldans nöjd och känner mig beviljad en massa choklad! :)

Nu tänkte jag gå upp och packa lite, kanske tar med mig lite choklad, haha. Vet inte om jag klarar pressa ner allt i två små väskor, det är ju lättare att kånka runt med. Annars får jag ta min stora. Vi får välla seee.

Jaha vad ska ni göra ikväll då? Fest eller mys? Nu har ni ju pengar efter lön och allt. I wanna knoooow. ;)

Nej. Ha en underbar Lördag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Fieke

S! I dont know WHAT I have done on this for me unreadable site! But I think I left a link to my email??? Whahahaaaaa Im such a nerd on those blogssites/facebooklike sites. HELP! :)

But I translated it, but it was still difficult to read. But I love the pics! Thanks 4 the mail and have fun in Sweden! Bring me the AWESOME HAIR DUST so my haircut lookes like a african one again!!



XOXO

2008-11-30 @ 00:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0