HEY YOU YOU YOU


Jag skriiiiker så lycklig jag är!!!

JAG KOMMER HEM IMORGON!
KLART
att jag kommer sakna mina älsklingar här (Andy och Elena) men det ska bli sååå skönt och krama mina föräldrar imorgon, ska bli såå skönt och retas med min lillebror, sova i min lilla säng i mitt lilla rum och krama sönder alla mina älskade vänner därhemma. Usch jag har nog haft mer hemlängtan än vad jag tror. Känns som det var MEGA länge sen jag var hemma men det är tydligen bara en och en halv månad... TO MUCH helt enkelt! Nu ska jag njuta i 2 veckor iallafall, men då kommer det bli på andra hållet. Att jag saknar mitt hus här och min långe man... Men men man kan tydligen inte ha allt här i livet! Jag är nöjd ändån!

Hur är det med alla idag? Igår var jag på match med E och F och frös och var mest förbannad då Groningen förlorade trots tappra försök att göra mål. AZ är fan asbra... Sen kunde jag och A inte sova när vi kom hem så vi kollade Boston Tea Party. :) Dom är sjuka domdära.

Nej nu ska min man laga lite lunch till oss och jag tänkte kolla över mina bud på Tradera. Jag är galen, men jag har budat lite mkt pengar på en viss väska... I WANT IT. Ibland får man väl unna sig? Har dock inte vunnit än.

Imorgon blir det kramkalas!
XOXO

Kommentarer
Postat av: steffi

ja trivas på råå, fast jag är i köket. såg säkert din moster igår om hon var på invigningen, har ingen aning ;P kramis

2008-11-29 @ 12:39:32
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0