Hej mina babes

Har ont i halsen and it wont go away! Andy hade sovmorgon idag så vi sov till elva sen började jag min dag med att tappa ut ALLA flingor på köksgolvet (=ingen bra start på min dag). Andy som tydligen såg min frustration dammsugade upp det till mig och kallade mig klant ;P Jag är så sjukt klumpig ibland!!!! Nu har jag lugnat mig genom att titta på 27 dresses, den är så bra! Samt lite DH. Nu tappar jag upp ett bad till mig själv i höstmörkret och tänkte lägga mig i det med levande ljus och lite mysig musik, låter inte helt fel va? Sen längtar jag sjuuukt mkt till mitt andra hem, Helsingborg. Två av mina älsklingar saknar tydligen också mig väldans mkt, så mkt att båda väckte mig lite över åtta imorse, MEN jag älskar er ändån! Mina flickor är verkligen de bästa, man kan inte önska sig några bättre. Även fast jag reser och bor överallt så vet jag att de finns alltid och väntar på mig, de kommer alltid och hälsar på om jag ber dom och viktigast av allt, de älskar mig lika mkt som jag älskar dom (hoppas jag iallafall). :) 




Nej nu väntar mitt ljuva bad. Ikväll blir det nog chicken nuggets. Jag ska försöka hoppa över ris och göra en god sallad till istället till mig själv. Jag måste loosa lite vikt nu innan jul, för då kommer jag väl äta som en galning! Haha.

Love and kisses from me.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

såklart att vi gör gosse. tänkte att vi skulle kunna ringas imon?? Saknar dig baby.. Pussssis

2008-11-27 @ 23:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0