Fotbollsgala och en massa resande

Hej mina söta läsare.!

Har varit en sväng i Sthlm och träffat min älskade Issa och söta Carolina. Sen var jag på galan också efter en underbar middag på Grodan. Igår körde jag hem själv från Amsterdam, jag klarade det galant! Var lite nervös men det gick bra. Idag fyller A:s mamma 50 och vi ska strax köra till Amsterdam igen och shoppa sen ikväll kolla på Holland - Sverige. Nej nu hinner jag inte så mkt mer! Jo jag måste berätta att jag kommer hem snart, ska jobba de två första veckorna i december så då blir det mkt mys med mina älsklingar!! JAG LÄNGTAR!!!





Hörs imorgon.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej hjärtat!!!! Hemskt längesedan jag kikade in här men nu har jag uppdaterat mig lite grann:) Allt verkar ju vara jätte bra med dig! Hade du kul på fotbollsgalan? väsk ritning o allt! KUL! Hemma är det fullt upp tycker jag! Mycket jobb men hinner med o vara ledig med, skönt o hinna med lite kul också;) Älskar verkligen mina kurser i silversmide och skulptur;) Välkommen hem hjärtat! Nu ses vi snart!!! Stora Kramar och Pussar Mathilda

2008-11-19 @ 14:05:03
Postat av: issa

här är så tomt utan dig!!! även om vi inte sågs så länge så var det så himla mysigt! Älskar dig gumman, hoppas att du hade en mysig fotbollskväll och att vi ses snart igen så vi kan ha en riktig myskväll :) pusspuss

2008-11-19 @ 18:56:56
Postat av: carro

så himla sexy :D

2008-11-19 @ 20:19:34
Postat av: alex

yeeeah me likey att soppan is bringing sexy back till IS ;)

2008-11-19 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0