Designer bag

Jag tyckte vi hittade på massa bra grejer idag. Kom fram till 3 väskor och en namn och allting. Allting ska vara kopplat till fotbollen, mer eller mindre. E kom på att om alla vi i gruppen tog våra spelarkillars nummer som de har på tröjan och lägger ihop dom så blir det 49, så vår väska kommer att heta "forty-nine" i skrivstilstext. Massa bra idéer och massor med sushi! :) Nu sitter jag här själv i vårt hus och tänkte glo lite Gossip Girl, det är ju så bra!! Imorgon blir det träning och fortsättning på vår väsk-kampanj! Ska ut på stan och fixa massa. Pratade med Jenna precis över telefonen och är väldigt sugen på att flyga till Manchester om två veckor när hon har lite ledigt! Hade varit så himla underbart! Kollar lite flyg nu. Primaaark here i cooome! :) Men Jenna är ändån viktigast!!! Tänk cocktails på cloud 23, middag på Wings, bar-runda på stora gatan och Birdcage hela natten lång! Ahhh.

Här har ni Vickan, the wag of the wags;


Nej nu ska jag sluta dagdrömma!
Gossip it is.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

Cloud 23 jaaajaaaa. fy faan vilka minnen därifrån..mega kul kväll.. saknar dig baby

2008-11-13 @ 10:30:29
URL: http://alexandraliving.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej!

Har hört att ni väntar barn, stämmer det? :) Grattis isåfall!



/kram!

2008-11-13 @ 15:04:31
URL: http://smnj.blogg.se/
Postat av: alex

2008-11-13 @ 18:41:21
Postat av: carro

haha isf har jag pax för att bli gudmor ;P

2008-11-13 @ 18:42:28
Postat av: sofie

carro du är självklart gudmor NÄR jag ska ha en snorig unge ;)

2008-11-13 @ 18:49:52
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0