A NIGHT OUT IN GRONINGEN

Oj oj oj, jag slog klackarna i taket iallafall. Dom åkte av vid många tillfällen då mina fötter led av smärta. Vill man vara fin får man lida pin right? Jag har fortfarande inte tagit mig ur sängen, är rättså jävla död om man säger så, och SATC är på TV, snart sett en hel skiva. Ibland är det skönt och vara själv och göra vad man själv vill, fast jag tycker inte om att vara själv för länge dock, så om du läser kära A, kom hem ikväll ;) Ligger med laptopen i sängen och känner mig lite som Carrie. Bara det att jag är inte i underbara NY, jag är i lilla Groningen. Bara det att jag inte är i en lägenhet, jag är i ett hus. Bara det att jag inte är snygg, jag ser ut som en lastbil kört över mig. Bara det att jag inte mår bra, jag mår rätt illa faktiskt. 

Även efter två kalla colaburkar så mår jag lite illa. Jag funderar på om mat kommer att vara bra för mig, eller dåligt? Vågar man chansa? Haha. Don't drink to much! Hade jätte skoj igår. Var hemma hos Fieke, sen Bubbels, sen nån pub sen Rumba (där vi hade ett jackproblem och ont i fötterna problem) och så avslutades kvällen på Enzo (hur det nu stavas). Jag och E delade taxi hem TROTS att vi bor på varsin sida av stan, stabiiilt. 

Här är en klänning jag provade av E igår;

Fin va?

Men det blev denna glammiga outfiten istället;


Söta E står självklart för sminket.

Mer bilder kommer när min PC kommer hem med min man. Har tappat bort sladden till min kamera, hoppas jag fick med den hem förresten?

Köttbullar och makaroner väntar.
Jag är ju hungrig.
You know u love me
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0