Världens tråkigaste lediga dag

Jag är så trött, jag har så ont i min rumpa (pga av en lång cykeltur igår), jag har inga vänner lediga och min pojkvän svarar inte när jag ringer... Sånt gör så att man har en tråkig ledig dag. Jag hade så tråkigt så att efter jag gått hem från Emma imorse (sov där och lagade mat och så igår) och solat, så var allt så tråkigt att jag sommade om och vaknade halv tre... Har tvingat Mamma att komma och hämta mig sen så jag ska sova hemma inatt, mys. Imorgon är det jobb igen, sen ledig Torsdag, Fredag, såå nice. Blir kanske Hampan efter släktkalaset på Torsdag :) Det är mkt kallare ute idag, me not like at all... me like it warm..

lite pics:
image1091
Carro på Hampan, the place to be :)
image1092
Carro leker hund i lillemmas baksäte
image1093
Emma blåser nästan också bort...
image1094
Jag och Bonnie är kärleksfulla :)
image1095
Girls in the mirror :)

Nu kommer snart min mami... Sitter här nyduschad med en påse tvätt och en påse övernattningsgrejer. Ska hjälpa mami att baka bullar tills torsdag. Mumma. Hörs.

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: issa

åh vad mysigt med hampan!! jag ska sitta där bland det första jag gör när jag kommer hem, oavsett vad det är för väder. :P ses snart älskling hälsa andy grattis puss puss

2008-05-14 @ 14:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0