Ten to eight

Jobbat idag mellan tio och åtta. Ångest när det är så fint väder... Vi pressade som fan på lunchen så efter tre såg alla på Intersport ut som rödbetor, hett ;) Vi har byggt om lite i butiken och gjort skyltfönster och grejer idag så dagen har gått snabbt faktiskt. Ligger nu i sängen med min blonda sambo, JAG är så stolt för att vi fixade det trådlösa internet med inställningar och allt, sjukt klockrena. "Vi tjejer, vi kan" Haha. Saknar min familj lite... Får ta och komma hem i veckan och gasta lite med dom. Nu ska jag ta bort mitt smink och sen ska vi sova, imorgon är det helvetesdagen ute på söder för mig, pesse, malin o fille.... Jag kommer freaka.... Men men. Sen på kvällen ska vi hem till söta Dannjella som fyller år :)

So long suckers.
Detta är min sambo förresten:


xoxo
image917


Kommentarer
Postat av: dannjella

woho! :D ses ikväll snygging!

2008-05-10 @ 09:43:42
URL: http://vjykort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0