Och tankarna bara fortsätter

Jag tänkte att jag skulle leva för idag och inte för imorgon. Jag ville inte tänka på det. Jag ville inte höra någon säga det. Jag ville inte veta själv att det fanns i bakhuvudet. Jag ville leva för nuet och ta allt som det kommer. Jag ville bara se dig le och vara glad för dagen. Men du sa ordet jag fasar. Du nämnde det jag länge försökt förtränga.. Du nämmnde ordet; framtiden.

Något så skrämmande som det ordet skjuter jag snabbt undan igen och går tillbaka till mitt tankesätt, där du inte säger sådana ord. Där idag är viktigast. Där man inte behöver tänka, inte behöva fundera. Men nu har det flyttat ett steg närmare och jag vill bara att vi ska gå ett steg tillbaka...


Hade jätte mysigt på SPA Njuta by the way.

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

Vad gjorde du för behandlingar på Njuta?

2008-05-22 @ 07:51:59
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Hilajna.

Hoppas att det blir bra till slut, men det tror jag nog. Lycka till! :)

2008-05-22 @ 09:50:50
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0