It's a beautiful day

Vaknade hemma hos Andybandy sen körde han mig till mammas jobb där jag snodde med mig bilen för att flytta ner lite kläder och grejer till lägenheten. Brossan hjälpte mig också. Nu ska jag och Carro förmodligen till IKEA sen ner i stan och shoppa lite. Imorgon är det jobb och sen på Torsdag är det officiell ínflyttning i vår snygga lägenhet på drottninggatan, right alex? Bilder därifrån kommer. Nej en cigg på balkongen nu sen drar jag hem till Carro en sväng. Puss och kram!

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Anonym

torsdag it is!! inflytt inflytt. :) pusssa

2008-05-06 @ 14:51:37
Postat av: Anonym

saamboooos sambooooooos samboboboboosossss. okej jag är riktigt störd men ändå!!! :)

2008-05-07 @ 16:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0