Inne i ett jobbrus

Ja jag jobbar helgen också och har jobbat sen i Onsdags, har inte haft så mkt tid över för bloggning tyvärr. Ledig på Måndag, Tisdag och då tänkte jag börja flytta in i lägenheten. Vet inte när Alexandra kommer än? Tell me bitch ;) Jag är mega trött. Har precis kollat en film med Lindsay Lohan med mamma, jätte bra faktiskt "Georgia Rule" hette den tror jag. Jag tycker ju Lindsay Lohan är så vacker... Hon är verkligen det. Känner mig helt trött och sleten i kroppen, ska faktiskt gå och lägga mig nu. Just det, Valborg var trevligt. Jag och Carro drack lite vin hos henne sen gick vi ner till Vikingstrand och drack vin och snacka med Emma, Emma och familjen Lundgren/Backe. Sen blev det Utposten, Tempel och Harrys! Massa trevligt folk ute osv. 

Såhär såg vi ut:
image1088
Och söööta Carrsan:
image1089

Godnatt!
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

det kommer bli så underbart! vi kommer ligga vakna o bara snacka om allt. det kommer kännas så bra! goss jag kanske kommer hem på onsdag. adam ska tävla så det blev lite strul. men förmodligen onsdag som det ser ut. i let u know. jag saknar dig. snart snart snaaart är de du & jag !! love u

2008-05-03 @ 09:53:54
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se
Postat av: issa

åh vilka söta foton älskling! ring snart igen, you made my day på valborg :) hiih, puss!

2008-05-03 @ 10:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0