Hej Hopp!


Här är jag i soffan med datan i knäet. Har jobbat hela dagen med mina söta flicks. Igår gjorde jag naglar och klippte mig. Mega nöjd med naglarna och håret är väl okej, lite för kort i min smak, har därför gjort tappra försök till att köpa löshår. Precis lagat middag till mig och alex, currygryta med ris, gottis. Nu ser jag fram emot mina kinapuffar ;) Andy ringde precis och kolla läget med mig, han har det för bra han. Våra päron är tillsammans nu för att planera en tripp till EM samtidigt som dom nog dricker massa vin :) Jag och A ska bara glo Eurovision Song Contest och bli tjocka. :) Imorgon är det jobb igen och för en gång skull ska jag inte vara bakfull på jobb en söndag! :)

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: K

Kul :)



Var gjorde du naglar?

2008-05-26 @ 18:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0