Godmorgon!

Vaknade hos en stressad andy som bara flög ut genom dörren påväg mot alla sina spännande äventyr. Jag stack hem och hittade två söta blondiner i mitt hem så vi har precis varit ute på en lång powerwalk. Jag ska käka lite frulle sen ska vi lägga oss i parken och sola, mega fint väder ju! Sen ikväll kommer lillemma och issa i think, då ska vi dricka lite vin sen sätta oss någonstans och mysa. Imorgon ska jag klippa mig, vill klippa upp det rätt rejält och samtidigt behålla längden, sen ska jag beställa hem löshår från StinaLee så jag kan ha "hollywood svall" när jag vill! Ska också beställa nageltid idag också, total makeover. Haha.


Fint uppklippt hår

Och just det, det blir lite vin och mys ikväll med brudarna. :)

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: essay help

I guess you should receive a lot of pleasure from this day!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0