Godmorgon

Än en gång vaknar man utvilad och pigg :) Mega skönt. Igår var ju eurovison ett mega fiasko, det är iof alltid det men ÄNDÅN så envisas man att titta på skiten. Somnade dock innan rösterna var klara men läste idag vem som vann. Pinsamt. iallafall så ska jag och alex käka frulle snart och sen köra till jobb. Hon drar till uppsala idag till sin kille och jag blir lämnad. Ska sova hemma hos mammi och pappi ikväll tänkte jag, sen imorgon ska jag nog till Gbg och kolla sverige spela sin första träningsmatch :) Carolina Gynning är på radio för tillfället, galen...

Nej nu måste jag fixa mig med mitt nya WONDER puder "Dust it".
Ett puder som man pudrar i håret så får man mega mkt volym, magic :)

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Ylva

min svägerska, som är frisör, älskar "dust it", aldrig själv provat. var den bra?



träffade emma i fredags, & kom då på att det var längesedan man läste din trevliga blogg. stort grattis till din andy & hans fotbollsframgångar!



kanske ses i sommarvimmlet någon lördag :)

2008-05-25 @ 17:24:27
Postat av: sofie

SVAR Ylva: Ja dust it är jätte bra! Tack så mkt, ska hälsa andreas :) Hoppas på att vi ses snart i sommarvärmen :)

2008-05-25 @ 19:30:17
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: janne

Handlade av dig i går, lördag altså.

tackar för ett trevligt bemötande till mig och mina två grabbar.

2008-05-25 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0