Ett skönt bad och sen film

Har handlat på Maxi, snacka om billig shopping, massa bra erbjudande idag! Sen fikat och gossat med min mammi. Just nu håller jag på att buda på löshår samt clips på tradera, är mega peppad, går allt som jag vill så får jag det för ca 100 kr alltihopa. Men men, vi får se, det avslutas om lite mer än en timme. Ska hoppa ner i ett varmt bad nu och mysa lite, sen ska jag och mammi kolla kärleksfilm :) Imorgon är det hard work work. :) Sen Mary Kay fest hos mig, sen dans hela natten :) Wii jag är peppad.

Nej badkaret väntar, och Tildis, jag är mega avis på dig, jag kommer också gråta mig igenom den filmen, speciellt efter några cosmos ;) Snart ses vi vännen! Pussar


xoxo

Kommentarer
Postat av: Benjamin Becker

what a picture! I believe, I'm in dream.....boooooohhhh



All’s fair in love and war



Benjamin

2009-03-23 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0