En kväll i Åstorp och en dag på Planteringen

Igår efter jobb körde Pesse mig upp på Väla för att joina Caroline (min partner i det mesta som har med fest att göra), och lilla Emma som var så snäll och körde oss till Åstorp där Dannjella hade födelsedagsfest. Där fick vi god mat och glatt sällskap, och ja, vi hittade lekplatsen igen, precis som för två år sen. Haha. Det är faktiskt skoj med linbana :) Sen tog vi tåget in till stan och då kastade jag och Carro in handuken efter en snabb visit på Hampan. När hampan är full är det fan sommar. Skoj att det ska bli kasst väder nu i veckan när jag är ledig, är mega förbannad, får väl lägga mig i "kärringagrillen" som Andy kallar det (solariet). Sen idag har jag  varit på Planteringen hela dagen igen. Men idag var folk inte lika hysteriska som de var igår, då det verkade som om alla var en flock djur som fick mat för första gången på ett år. Haha. Nu är jag hemma och väntar på min sambo, såg att HIF leder också, hoppas de vinner. Är ju Andys sista match och allt.

Funderar på en promenad eller nåt... kanske bara slappa, har ju hållt igång i ett denna helg.
bilder från igår (lånade av Dannjella och Bonnie):

Jag, Bonnie, Dannjellas bror Fabian och Caroline (en av fyra caroline på festen)

Min Caroline

Carro och Sandra flinar för fullt

En självklarhet att vi skulle åka linbana :)

Okeeeeeej, jag håller på att dö, tror vi ramlade efter denna bild togs...

Danni, Sandra och Bonnie gastar som vanligt

Verkligen skoj och träffa "det gamla goa gänget" igår... Måste se till att ses oftare!
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: dannjella

de måste vi verkligen!! :D

2008-05-11 @ 18:01:49
URL: http://vjykort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0