Blev jobb idag ändån

Caroline ringde och väckte mig vid tio tiden och upplyste mig om att jag började kl tolv utan att jag själv visste om det. Så jag har stått på jobb idag och druckit cola och slushpuppie hela dagen, rätt trevligt faktiskt. :) Nu ligger jag och Carro hos mig och glor på SATC, jag längtar sååå till filmen. Hoppas så på att filmen inte förstör serien bara. den har premiär i england idag eller imorgon tror jag... Så avis på Jenna och Lucie. (Jenna, just writing that u guys in england can see the SATC-movie before me and I am so pissed!!! Don't tell me anything!! PROMISE!!) Nej nu ska jag gossa lite med Carrsan, imorgon är det jobb från 10 till 20... Yeeeees.



Någon frågade om "mina glasögon". Det är Alexandras Gucci brillor jag har på mig :)

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh Soupie! Då måste jag ju bar skriva att jag ska se den ikväll;) IIHHHHHHHH, och imorgon kommer jag;) Puss pusspuss

2008-05-29 @ 09:21:33
Postat av: Jenna

hey hunny yeahhhhhhhh english on here at last!! hmmmmmm well it all depends on u finding me good flights to come to sweden to if i tell ya somethings or not!! hahaha no only messing i wont say a thing!! wish u were here to come n see it with me!! i might go 2night! nice pic hun! miss u! puss puss hej xx

2008-05-29 @ 13:12:38
Postat av: Anonym

Snygg du är :D !!!

2008-06-02 @ 12:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0