Underbar SPA dag

Hade världens underbaraste dag igår med Jenna. Tog tåget till Sheffield vid lite i tolv sen lunchade vi med hennes vän när vi väl var framme, sen var det dags för SPA. 3 timmar av olika varma och kalla rum, iskall pool, ångbastus och massa relaxade saker. Somnade tillochmed i 45 minuter i det stora rummet av njutning :) Sen var det dags för en helt underbar massage. Jenna gav mig en "Swedish" massage i födelsedagspresent, helt perfekt :) Idag ska jag bara ligga hemma och dega, var länge sen man inte hade något planerat. Massa SATC och lite filmer, Jenna kommer nog över sen också, förhoppningsvis :)




image1010image1011

image1014
Efter behandlingen, nyduschade och hur relaxade som helst :)

Efter SPAet käkade vi kinabuffé, tog tåget hem och mötte upp killarna som spelade biljard, jag och Jenna spelade också lite, mysigt. Sen somnade jag så gott i gosses famn. Helt underbar dag.

Nu ska jag ta mig nåt och käka.
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: MAMI

Låter som en underbar dag...muff. Ha det bra o hälsa Jenna o JP. Hörs snart,kram

2008-03-11 @ 16:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0