Fotboll och middag med Jenna och JP

Yesterday we went to see Wigan - Arsenal, 0 - 0!!! Good game. Right daddy? ;)



Then we went to "Grill on the Alley":
image1003

image1004

image1005

image1006
Cocktails, Champange and Wine



AND TODAY IT'S SPA DAY WITH JENNA!!!!

Ska snart packa ner min bikini och lite smink och deo sen drar vi till Picadelly och tar tåget till Sheffield. Ska bli så sjukt underbart. Kan verkligen inte vänta längre så jag börjar packa nu :) Hihi.

Ha en underbar dag, I WILL ;)
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

hej gumman , vad mysigt med spa!! jag vil med, får åka jobba ist. Hört ngt mer om lägenheten? PUSS

2008-03-11 @ 08:51:15
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se
Postat av: Mathilda

Åh så häftigtatt varapå sånna matcher alltså! Ser skitcoolt ut! Låter inte helt tokigt med Spa heller;) Nu ska ajg snart till skolan. Carro sade att ni håller på som best med att boka TJOHO! så jäklakul vi skaha det. jag ska fixa med nöjen ska du se;) Puss & Kram hjärtat

2008-03-11 @ 11:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0