En helt underbar dag "of doing nothing"




Idag  har vi verkligen bara legat och degat i Jennas säng och käkat choklad... Very very bad... Sen körde vi dock och hämtade "fish and chips" till middag, Jenna tvingade mig att äta den engelska klassikern innan jag åkte hem. Imorgon ska vi dock till typ Trafford Center och bara shoppa lite och luncha! Ska bli mysigt. Och ja, vi kollar fortfarande på SATC fast hemma hos mig. Känns konstigt att sova själv, och nu är Andy borta en hel vecka också så ingen som väntar på mig när jag kommer hem. Eller jo, Carro kanske ställer upp :)

Ska gå och lägga mig snart..
Had a really good day with my puppie Jenna :)
And we love SATC..

xoxo
image917

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0