Nails and some tears...


Mina naglar är nu fina igen, känns skönt. Cyklade efter det ner i stan och mötte Caroline och hittade där de finaste skorna jag någonsin skådat.. Bruna läderremmar (ungefär som gladiatorsandaler fast smalare remmar) och en hööög assnygg korkklack/sula... Nej nej, då finns de bara i strl 40 och 41 som självklart var för stort, låt mig dö! Så sjukt störigt. Har lagat mat och kollat film med Carro precis och vår fråga till världen idag är:

Varför har killar en sån liten hjärna?

Det var väl allt från mig, såg förresten filmen Georgia Rule (igen) med Lindsay Lohan som bara är så vacker....

xoxo

Kommentarer
Postat av: Alex

din bajs tell me more about it !!! var hade du tänkt? kysso

2008-06-23 @ 21:12:42
URL: http://alexandraliving.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohh jag har ju 40 ! vilken butik var det ?! var det rea??



snälla svara !!



kram på dig

2008-06-23 @ 21:38:24
Postat av: sofie

svar till anonym: i den lilla butiken vid ica bredvid zebra på kullagatan! de kostade 1095:- men det var 30% rea!!!

2008-06-24 @ 11:57:48
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0