WHY CAN'T LIFE ALWAYS BE THIS EASY?

Jobbat hela dagen idag, har inte hänt så mkt, varit rätt bra flow med kunder och massor att göra hela dagen så den har gått fort. Imorgon är det min sista dag på Intersport, åter igen ;) Jag kommer alltid tillbaka, ni blir inte av med mig så ni vet!!! Åker till Holland på Söndag och ska hänga i Amsterdam hela dan... Ska bli mys. Måste dock packa och organisera tusen grejer och jag orkar inte ens tänka på det. Packdagar får bli Fredagkväll och hela Lördag känner jag. Men men. Alexandras pojk är här så de intar sovrummet så jag får sova i Millas säng :) Imorgonkväll blir det grillning på Gröningen (passande när mitt nya hem kommer heta nästan detsamma) som en liten avskedsfest för mig. Jag kommer sakna alla såå. Men kommer nog komma hem titt som tätt. Kommer nog en sväng om nån vecka igen, så don't worry, be happy ;)

En godnattcigg?
image
Godnatt alla sötisar.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska du flytta till holland permanent eller? hur länge? du måste ju uppdatera oss nyfikna läsare :)

2008-07-31 @ 01:36:56
Postat av: Alex

älskar dig!

2008-08-01 @ 18:17:13
URL: http://alexandraliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0