We will all stay skinny couse we just won't eat

Jag älskar den låten, heeey heeey heeey i wanna be a rockstar...

Ska ut en sväng och dricka lite vin vid hamnen med mina favoriter ikväll. Har en ny klänning på mig som är skit söt som jag faktiskt hittade på Vero moda idag för 200 spänn, billigt är bäst ;) Har avnjutit risotto med carro och alex precis. Åh vad sol och värme är underbart, hoppas på en lika fin dag imorgon! Sen är det båstad söndag - onsdag! Nej nu ska vi klacka ner till hamnen! Kom ihåg, lev för dagen!

Funderar på att tatuera in "carpe diem" på handleden, fånga dagen... Vad tror ni?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Dson

Tror det är en katastrof att tatuera in carpe diem. Fånga dagen är ett sånt 90-talsuttryck, kom med filmen döda poeters sällskap som du kanske minns.



Och ett tips är att inte sätta första tatueringen på handleden, finns alltid tillfällen då man vill dölja den och då är underarmar ganska dåliga.



Men lycka till med att tagga dig och eftersom du är från HBG så kan du göra det på hemmaplan hos Evil Twins. De är bland de allra bästa tatuera man kan finna i Sverige - å andra sidan är väntetiden jättelång just därför. Men så gör man ju inget förhastat. :)



Lycka till iaf och fortsätt blogga. Det är bra läsning.

2008-07-05 @ 20:07:29
Postat av: Marcus Friberg

Tatuera budskapet - men inte på handleden.



Du kommer bli påmind varje dag i resten av ditt liv. Lycka till!

2008-07-06 @ 10:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0