THE SUN IS STILL SHINING

Igår jobbade jag hela dagen sen stack jag och brudarna (Hedvig, Vanessa, Carro, Alexandra, Emma, Tilda och My) ner på Barfota och drack vin och käkade mega god middag och bara njöt och snackade skit. Att man inte gör det mer ofta. Nu ser det ut som att jag lämnar Sverige för Nederländerna på Söndag. Snackade med Andy igår och han skulle in till Amsterdam då och då hade det varit perfekt om jag hade kommit dit, så det blir det nog. Orkar inte ens tänka på hur mkt jag ska packa och greja. Blö. Ska käka frukost nu iallfall. Sen jobb, what else?








Och sen vandrade vi hem i mörkret...

xoxo

Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg

När stänger Barfota?

2008-07-30 @ 11:03:02
Postat av: Isabelle

hej älskling, vad mysiga foto och ännu mysigare kväll! jag saknar er alla så.. snart ses vi igen, dock är du inte hemma då :( pusss love hälsa alla

2008-07-30 @ 16:54:15
Postat av: Caroline

vilka härliga bilder :)

2008-07-31 @ 09:32:59
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Åh så mysigt det var mitt hjärta!!! Vilken sommarkväll!!! börjar resfebern sätta sig in?? saknar dig redan:)

Puss Puss Puss

2008-07-31 @ 11:52:57
Postat av: Mathilda

Åh så mysigt det var mitt hjärta! Vilken underbar sommarkväll med världens goaste tjejer:)Börjar resfebern sätta sig in? Jag saknar dig redan!!! Puss Puss Puss

2008-07-31 @ 11:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0