Couse tonight is Saturday night

Partykväll för de flesta men myskväll för mig. Ska hem till min man och grilla och bara mysa en massa. Mamma och Pappa ska också med. Har jobbat hela dagen, mega segt. Ingen folk alls på Väla ju. Helloo?? Iallafall så får ni ha det så bra idag/ikväll. Ikväll håller mina sambosar Båstad på topp! Ha nu så sjukt kul! Miss u.




If I lay here, if I just lay here, Would you lie with me ?
And just forget the world ?

All that I am
All that I ever was
Is here in your perfect eyes
They're all I can see
I don't know where
Confused about how as well
I just know that these things
Will never change for us at all



Tänk var livet var enkelt när man var liten, här är jag som liten bekymmerslös flicka:


xoxo

Kommentarer
Postat av: Caroline

guud va söt bild :)

2008-07-13 @ 16:05:46
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0