Ute på en promenad

Varit ute på en liten promenad med ljuvlig musik i öronen, köpte munvatten till andy och lösnaglar till mig. Haha. Köpte med mig en latte hem som jag sitter och sippar på, mkt gott faktiskt. Ska käka pasta och köttfärssås ikväll, jag måste ha lite lite pasta, kan faktiskt inte leva utan det. Men jag äter med måtta! Kom på att jag inte har alla ingredienser till rätten så måste ändån ner igen och handla.. Bööö.. Men men, frisk luft har aldrig dödat någon right?

Hittade denna bilden på Louise facebook, snacka om old:

Lollo, jag och issa

Måste säga att jag och issa är hetare som brunetter! ;)
KISSES

Kommentarer
Postat av: dannjella

så liten och söt du är soppan! aww..
fast du är ju sååå het nu!

2008-01-10 @ 23:59:16
URL: http://vjykort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0