Super Sunday?

Varit på match idag med Andy sen stack han jag o Erik hit här och käkade lite. Nu har Erik lämnat för en lägenhet i huset bredvid. Wigan förlorade ju idag... Inte bra inte bra... Ja vad mer har jag och säga? På Fredag kommer Patrik och hans kompis hit och stannar 3 nätter, Wigan - Chelsea då ju! Ska bli skoj och se. Sen blir det nog lite fest på Lördagen då efter matchen. Annars vet jag inte vad jag ska göra i veckan. Börjar bli duktigt utråkad på att vara arbetslös nu. Får fan dra med mig Jenna till gymmet så jag kan bli stammis där. Hon måste följa med och värva mig för då får hon en ipod, därför jag måste ha med henne. Imorgon ska jag iväg och köpa inpackning till mitt hår och massa balsam, är sluut i detta hem för tillfället.



Ska övertala andy att glo film istället för bajsfotboll.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Mathilda

AWWWE älskling!
Jag dör så söt fotbollskillen är!
Man vill ju bara pussa på;)
Fotbollskille in i blodet eller vad.
Puss & Kram

2008-01-21 @ 12:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0