Sorry is not good enough

Gick ner på Starbucks, köpte en tidning och tog en latte. Behövde luft, behövde andas. Ibland förstår jag inte vad det är som gör det så svårt för *** att förstå, förstå vad jag vill göra och vad mina drömmar och förhoppningar är. Jag blir bara så otroligt frustrerad så det är helt sjukt. Iallfall, satt i fönstret på Starbucks och lyssnade på bra musik då 15 paparazzis kommer springade efter typ 3 personer som är på väg mot Lowery hotel, troligen någon kändis men jag kunde verkligen inte se vem det kunde vara eftersom en folkmassa bildades runt dem. Lite action i Manchester, woho. Gick och handlade lite mat, dricka och toalettpapper på Sainbury's, bra att veta va? Känner mig helt slut nu, ont i huvudet fick jag efter allt också. Vill bara ställa mig rakt upp och ner och skrika allt vad jag kan tills jag tappar rösten, men what for? Ingen hör mig ändån.



ÖH.
KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

hunny. vi måste ringas snart o prata. tänker på dig (v)

2008-01-26 @ 08:35:59
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0