Sofie is cooking!

The housewife is back.!

Kokade ihop en flygande ala jakob för min man och för mig blev det kyckling och en blandning av paprika, svamp, morötter, squash och broccoli. Gott. Fick ett tips eller en kommentar av en läsare angående mitt "nya liv". Sluta röka? Jag försökte sluta röka förra vintern och det var då jag gick upp dessa överflödiga 5 kilona. Jag röker verkligen inte mkt. Röker som mest när det är fest. Idag tex har jag bara rökt en cigg. Då tänker ni väl alla, men då är det väl bara att sluta? Men jag vill just nu inte sluta + att jag vet att istället för en cigg om dagen blir det chipspåse eller chokladkaka. Jag har verkligen ingen självdiciplin, men jag ska verkligen försöka denna gången och då behöver jag ta en cigg när jag vill. Jag är verkligen ingen storrökade, mer en "ibland rökare" när jag behöver det, när jag känner suget. Jag vet det är dumt men så är det. Det får bli nästa års löfte!!

En annan gav mig ett tips om att äta ofta men måttligt. Jag ska försöka hålla mig från skit och så! Just wish me good luck! :)

Nej nu ska vi gossa till en film, "Haunted".
KISSES

Kommentarer
Postat av: Sara

I wish you good luck ;) för de är inte lätt. men jag tror också att man ska äta gott med med måtta.. Detta klarar du, håller tummen ;)

2008-01-09 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0