Så mkt man vill, så lite man får gjort

Tog en mysigt bad sen satt jag mig och snacka med Alex, min älskling. Snackade om hur mkt man vill göra och det är egentligen nu man ska göra det, när man är ung, när man fortfarande kan. Varför ska man skaffa ett heltidsjobb nu och nöja sig med det och sen vakna upp när man är 30 och är gift och har barn och ångra de man aldrig gjorde, det man kunde gjort när man var ung och vild och galen! Så vi började så smått smida lite planer, en månad hit och dit skadar väl ingen, eller hur gosse? Om de som finns här nu inte finns kvar efter det så är det bara ett bevis på hur mkt man egentligen betydde. Man måste få uppleva sina drömmar, man måste få göra något man länge velat, man måste ta vara på det man kan göra och det man vill göra.

We're still young, crazy and beautiful!!!

image896
Dance like nobody is watching, love like you never been hurt and live like it was your last day alive.

KISSES

Kommentarer
Postat av: dannjella

Det är så sant så Soppan! :)
Tiden går fort, tänk bara att de e snart 2år sedan studenten men de känns som igår!
Vi måste passa på att leva medan vi kan! Sen är de pp till var och en vad "leva" innebär för dem.

2008-01-23 @ 19:07:42
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: alex

vi ska vi ska o vi ska!!! jag tänker på det mkt ! hade varit ett minne för livet det vet jag! love u vännen.

2008-01-24 @ 14:36:23
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0