PUH, vilket ryck jag fick!

Vaknade som ett klockverk exakt kl elva och fick ett ångest ryck, hoppade upp ur sängen, på med en träningstopp och mysbyxor, satte på en kvarts lång playlist och steppade på min stepmaskin tills svetten rann!!! Så skönt, ska käka lite frulle nu och sen in i duschen, är så peppad på att börja gymma med Jenna, vi ska börja nästa vecka!! Can't wait to be fit!!! Denna kropp ska vara ett minne blott;



Bort med kärleks handtagen, bort med låren och rumpan och bort med det överflödiga på magen, ska göra lite situps nu innan frullen. Jag känner mig helt på G idag! Måste bli en träningsnarkoman! ;)

Frukost? Flingor och mjölk och två knäckemackor med ägg!

Steffie, såg att du skrev till mig, lycka till med GI, hälsa familjen. Min Mammi och Pappi kämpar på och dom är så duktiga! Hoppas det ger resultat! :)

Nej, ska springa och väcka Jenna om två timmar, hon har jobbat natt med får inte sova längre än två!
KISSES

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej! Du e ju redan skit-smal.. Varför ska du börja träna?? Kram

2008-01-11 @ 13:21:43
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ser ut att ha en jättefin kropp! Inte mkt som behövs tränas bort där, inte.

2008-01-11 @ 14:14:05
URL: http://corneliahbg.blogg.se
Postat av: Anonym

Hade kunnat ge vad som helst för att ha din kropp.

2008-01-11 @ 14:50:59
Postat av: billy

Men hallåååååå!!!!!!!!

Du är ju skitsnygg!

Vaddddå kärlekshandtag???

2008-01-11 @ 15:51:47
Postat av: diddi

Ja helt seriöst sofie, du har skit snygg kropp!!!! jag hade lätt tagit din mage!! jag måste också bli nyttigare¨.
sköt om dig!!

2008-01-11 @ 20:50:49
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: Sara

Sluta Soppan.. Hur snygg som helst, ska inte bli smalare.. Ta vara på dig, tänk om du blir sjuk, då behöver man ha lite. Så du ska absolut inte bli smalare.. ;)

2008-01-11 @ 23:01:39
Postat av: Emma

du har ju jätte fin kropp!
- bli inte smalare!
det går lätt till överdrift då, bara ett tips!
liksom dom andra som har kommenterat, du är jätte fin redan. faktiskt.

2008-01-11 @ 23:18:57
Postat av: Anonym

Varför hon ska börja träna? (till den andra som kommentera), man tränar väl inte endast för att gå ner i vikt? Det är SKITKUL! skulle inte kunna leva utan träning!!

2008-01-12 @ 09:08:43
Postat av: Anonym

Sofie.. jävlar du är ju skiitsnygg ahah :DD::D

jag trodde faktiskt inte din mage var så platt. jävlar. jag har oxo lovehalndles... ska försöka få bort dom. Men du har ju skiiitfina former och stora bröst till o med. haha det trodde jag itne heller !!!

2008-01-12 @ 17:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0