Oh my god!

Back i Manchester, had a great night yesterday with Jenna at Wings, then Sex and the City! Me love!!

Hade också en sjuk utekväll i Torsdags med mina flickor. Hela gamla gänget typ, sååå mysigt. Helt dött ute på stan, men vi hade så skoj ändån! Imorgon kväll åker jag tillbaka till Sverige, Andy fick några dagar ledigt så han bokade, jag jobbar dock imorgon och egentligen på Måndag. Ska bara kläcka till chefen att jag inte kan jobba på Måndag. ÄH i värsta fall får han ju sparka mig, eller hur!? Är hemma till Tisdagkväll så det blir ju inte länge. Men ändån en liten visit. Så Andy åker imorgonbitti, och jag imorgon kväll. Han kommer snart hem. Ska bli mys!! Här är lite pics!!











Haha vilken kväll. Dagen efter då jag skulle flyga var dock inte lika rolig!! Haha.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Mikie

Hemma hos svärföräldarna är jag och jätte full! Du är så söt baby! Det var så himla skoj att snacka skit med dig. Lev livet och tänkt på dig själv! Puss.... kom till Malmö om du inte har något bättre för dig i veckan. När åker du hem? Puss

2008-01-06 @ 01:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0