Lite bättre nu...

Nu har det slutat regna så jag gick ut en sväng, köpte hem mat till ikväll och lite så. Kvav luft, människor som springer och mysig musik i öronen... Mkt mysig promenix med andra ord. Ska försöka få tag på JP snart och kolla upp nån lägenhet till Erik. Nu fikar vi lite med kaffe o kaka, jag försöker att inte bli frestad av att ta nåt gott, men det är så svåååårt. Öh jag har ingen självdiciplin alls, sooo bad.

Iallafall så blir det tacos ikväll :)
Ha det så bra, tack för alla kommentarer om mitt hår förresten!
KISSES

Kommentarer
Postat av: Caroline

mums med tacos! fin "presentations-bild" :) trevlig helg!

2008-01-19 @ 10:21:27
URL: http://carolinenordens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0