I love my best friend!!!!



Carro har gått och fixat en underbar lägenhet till oss!!! Ja jag säger oss för jag kommer bo där hela sommaren vare sig hon vill det eller inte!!! Haha. Jag är så himla glad för hennes skull. Fan vad underbart och börja inreda och grejer, jag fick ju aldrig chansen till det då vår lägenhet var möblerad och grejer. Men Carrsan, mig kan du inte kicka ut i första taget ;) Ser fram emot massa mysiga sommarkvällar med god mat och gott vin i din lilla lya!!! Massa roliga fester och galna fylletåg. Jag längtar så mkt tills sommaren så att jag tror jag dööör. Hoppas vintern försvinner ut ur världen snart... Hoppas tiden springer fram till våren...

Har precis kollat film med Andy, "The brave one" med Jodie Foster, faktiskt en bra film.
Mörk och sorglig, men bra. Nu glor han handboll, sååå boring, vem bryr sig? Öh, inte jag iaf.

KISSES

Kommentarer
Postat av: steffi b

Men fotboll då, åååh vem bryr sig? ;)
Puss på dig snäcks!

2008-01-24 @ 20:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0