I CAN'T STAND THE RAIN!

Det bara regnar och regnar och regnar, man vill bara liggar kvar i sängen föralltid. Idag hade jag tänkt att gå ut och gå en sväng och gå en runda på stan, men neeeej neeeeej, ösregna och blås som om världen ska gå under eller nåt. Så sjukt tråkigt... Man blir helt seg och irriterad. Tråkigt verkligen. Någon frågade om jag kunde visa lite från NY. Här kommer mina underbara kap på BH:s och mina älskade Bearpaws!

image876


Där fick ni lite :)

Förresten, jag kommer hem den 3 - 10 feb, hemma en heeel vecka! Ska bli mysigt. Nu ska jag fixa mitt hår och hoppas på att det slutar att regna så jag kan gå ut en sväng, hatar att gå ut i regn!

xoxo



P.S
Snackade precis med Andy och han hade precis hört att imorgon och i övermorgon ska det regna lika mkt som det vanligtvis gör på en månad, jag pallar inte!!! Sen tvingade han mig dessutom att gå ut i regnet och köpa tacos till ikväll! Usch usch usch, bad news...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiina saker!! Visa mer vad som fanns i alla påsar =) *nyfiken*

2008-01-18 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0