HOST HOST HOST

på något konstigt vis så har jag fått en jääävla jobbig irriterande hosta som jag helst av allt vill mörda, känner mig inte helt 100 idag heller helt seg i kroppen och fryser massa... jag som ville till gymmet idag, gud vill verkligen inte att jag ska dit kan jag tala om för er. har knappt sovit inatt så jag sov nu på morgonen istället när andy gick, mkt skönare och sova själv i sängen då man kan ligga hur man vill och ha täcket för sig själv. ibland iallafall ;) jag är mega hungrig så jag tänkte göra mig ngt frukostliknande. och jag pallar inte bli sjuk, jag vill inte!! iallafall, ska käka nåt nu... saknar alla därhemma mega mkt, åker hem på söndag!!! jag och andy kanske hinner med en snabbvisit till teneriffa helgen innan min födelsedag också, hade varit MEGA nice, en helt underbar födelsedagspresent; sooool!!!


hörs senare.

xoxo


Kommentarer
Postat av: alex

teneriffa babe? AVUND ! men du, mår du dåligt så har jag nyss fått reda på superkuren. Lägg riven ingefära i ditt te + honung i, ska tydligen va bra mot det mesta! jag ska prova imon tänkte jag för jag är med lite krasslig..vi kunde varit sjuka ihop juu :( miss u

2008-01-29 @ 18:25:27
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0